Mysigt höstväder

Hej och godmorgon! Vaknade av att madde ringde och väckte mig, inget speciellt samtal, slyna!
Sitter i sängen, är grymt sugen på att gå ut och göra något. En lång promenad med hundarna vore inte helt fel, men dom bor ju inte hemma hos oss längre. Syrrorna och vovvarna har flyttat. Har bara en tjock katt kvar.
Päronen och gustav är på basket, skulle ha följt med men orkade inte gå upp i morse.
Jag har också match ikväll, vid kvart i 7 eller vad det nu va. I nacka också!
segt menmen, tror att mikkis ska me å kolla. Ska bli kul, ska hon få se att basket är en rolig sport.
Näe nu ska jag glo en bra film, vet dock inte vilken..

från mitt sovrum



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0