Styckning

Hej, har bloggat lite dåligt på senaste men har inte haft ork.
Har nyss packat klart lite imorgon drar jag hem till mamma och peter ett par dagar.
Var ett jävla tag sen jag var där :o kommer inte ens ihåg när jag sov där senast.
Men ska bli kul att träffa dom igen, och lilla vovven. Har köpt en tröja till honom som jag och mamma ska testa på honom imorgon. Bild kommer då!
Kollade nyss på inläggets rubruk som det står styckning på. Så jag kanske ska skriva lite om de.
Styckning är en kurs i skolan som jag har valt, och det är precis vad det betyder. Vi styckar kött.
Hade det i måndag, rätt kul faktiskt.Då styvckade vi lamm här kommer lite bilder!




mm lammkött ;) haha



ser kanske inte så roligt ut men det är rätt okej, om man har köksintresset :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0