Dagens

Hej på er.
Sitter i sängen och pratar med mr guld via facebook, diskuterar tacos och one tree hill. haha! Idag har jag haft en lång dag! Började med att försova mig.. Men kom bara en halvtimma försent inte bra men iaf, hade kök som gick jättesegt idag.. tråkigt när det blir så. Sen åkte jag direkt till stallet pysslade och fixade lite. Sen red jag barbacka en stund och löshoppade honom på en 3 kombination, han klarade det super! Ska bli kul att testa när jag sitter på också. Sen kom pappa till stallet med ny torv. Smörjde alla saker idag, eller nästan allt börjde bara en sadel. Få ta resten imorgon. Men pappa körde hem mig så jag fick äta lite sen byta om och åka och träna. Träningen gick bra idag, blev dock jättetrött på slutet men det är framsteg! Har match på söndag så jag är taggad som fan! Ska bli kul, säsongens första match. på hemmaplan det måste bli vinst!
Näe nu ska jag lägga mig somnade vid 2 tiden inatt så jag ska sova ut inatt.
Hörs imorgon!


lägger ut en fuckad bild på mig och lingling!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0