Söndag

Hej på er.
Sitter i soffan och kollar one tree hill med storebror. Har bara tagit det lugnt idag, var så sjukt bakis igår så jag åkte hem efter att ha serverat på jennifer och maddes farmors fest. Så jag kom hem vid 11 tror jag, gick och la mig på en gång. Vaknade vid 10 tiden sen har vi bara degat idag.
I Fredags var det party i tyresöööö! Jag och jennifer käkade och förade hos mig sen mötte vi upp bladh och en kompis till honom i vh så åkte vi tillsammans till handen köpte cigg sen hoppade vi på 24 och resten av brudarna hoppade på i vendelsö. Sen åkte vi vidare till tyresö, blev upplockade där.
Sen festade vi på en del, blev en massa bråk. Alla brudarna började bråka utom jag bea och annesofie typ.
Hahah stod och lyssnade på två stycken: du är ful! amen du är fulare! haha dör!
Sen som vanligt lämnade brudarna kvar mig själv med grabbarna.. men vid  3 tiden tog vi en taxi till vegabaren, käkade sen drog vi hem. Jag och mr guld mötte upp verran och en polare på bussen, vi drog hem till oss och efterfestade till halv 6.. Sen gick vi och la oss. Verran och hennes polare krökade vidare till halv 8 sen åkte dom. Vaknade vid ca 11 i går men vi låg kvar till 2 och myste.
näe nu ska jag kolla vidare på one tree hill.



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0