Trött tjej

Hej på er! Sitter i sängen med mina nya kläder/smycken på mig.
Var tvungen att pröva dom här hemma, riktigt snyggt! Lite smink och fixat hår så blir det ännu bättre.
Ska gå och lägga mig när som, sov två timmar inatt.
Efter matchen åkte jag hem och hämtade lite saker sen sov jag hos mr guld. Vi hade det hur mysigt som helst inatt. Somnade vid 4 i morse och gick upp vid 6.. Så jag är jättetrött just nu.
Och gud va svårt det var att gå upp i morse, ville bara ligga kvar och mysa. Men ska sova hos honom senare i veckan så jag får mysa då :) hihi.
Matchen igår var grym, vi missade första delen men andra såg vi. bajen vann med 2-1 härligt å se. Ska gå på nästa match också som är på måndag.
taggad som fan!
Idag var jag i farsta med maja och köpte/kollade på kläder, länge sen jag gjorde de.
Köpte ett linne, halsband och ett par örhängen.
Näe nu har jag inte tid för datan nå mer ska sova.
Vi hörs imorgon!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0