Behöver en ny!

hej! Har precis bråkat med pappa ang ridhjälm. Min är borta!
Som tur är så har Eva ställt in provridningen imorgon då hon är tvungen att jobba.
Hon ville ta det på Söndag istället men jag ska jobba då så vi ska bestämma en ny dag bara. Så jag måste låna mig en hjälm innan dess. Men ang de jag och pappa bråkade om var att min hjälm är borta! Vi har letat överallt och den är helt borta! Så pappa sa att vi skulle åka och köpa en ny imorgon men han har inte 2450:- att lägga ut på en hjälm just nu så jag får vänta, vilket jag förstår.
Men jag tycker synd om honom ny haha. Är ju inte hans fel att den är borta..
Så jag sa att jag kunde betala halva hjälmen. haha sen kom älskling å sa: du fyller ju snart år också. Han vet att jag jättegärna vill ha den. Så vem vet, älskling kanske slår till.
men jag tror ändå jag ska betala halva då jag behöver hjälmen nu!

Här har ni den jag snackar om!
Rikigt snygg!



får se hur det blir! men det löser sig!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emelie Löfström

Hej! Har du kvar Kingslandpannbandet du har till salu? :)

2012-04-11 @ 21:22:52
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0