Snö

Ojojoj vad snö det är nu, ingen skola idag. Har legat och kollat på film. Invigde min nya tv igår.
Riktigt mys, idag har jag tvättat lite kläder. Ska tvätta mina sängkläder idag också. 
Ska hem till pojkvännen ikväll, men tänkte äta middag här innan jag åker. 
Eller om jag ska hem och göra god thaimat.. Det är frågan, får se hur bussarna går.. Skulle ha åkte till stallet idag men det skulle ha tagit hundra år.. Skulle ha behövt rida alla 4 idag men så blev det inte. Och imorgon ska jag jobba, 15-19 så det blir inget stall imorgon heller :(
men åker nog ut tidigt på lördag. 
Näe nu ska jag slänga mig i sängen och glo en film till. Vi hörs,
 
 
 
Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0