Alla hjärtans dag

Hej på er! Igår vare då alla hjärtans dag. Och jag bloggade inget då jag hade fullt upp, hela dagen! hade jättestressigt på serveringen i skolan. Men det löste sig så fort jag hade tagit beställning på alla broden och rätterna hade serverats. När lektionen/dagen va slut gick jag ner till skåpet för att byta om så hittade jag en bukett med rosor där inne, då hade älskling varit i skolan under dagen, fått tag på min nyckel med hjälp av mikkis och lagt in dom i skåpet. Blev jättejätteglad!
Efter skolan drog jag till centrum där jag köpte ett kort och skrev massa fina saker som jag gav till mr senare under kvällen. Sen mötte jag upp pappa i vh så köpte vi båda rosor.
Sen åkte jag hem en liten stund sen köre pappa mig till mr. Vid 8 tiden igår satt vi på en mysig kina restaurang och åt jättegod mat. Supermys!
Sen handlade vi lite mys och tog bussen hem till mig. När vi kom hem tog vi en lång dusch tillsammans.
Sen la vi oss i sängen med tända ljus och bara pratade.
Det var min alla hjärtans dag super mysig, men alla våra dagar tillsammans är mysiga!





Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0