Kategorier eller inte,

Hej igen. Har tänkt ett par gånger under kanske den senaste månaden att jag kanske ska ha lite olika kategorier här i bloggen. Känner att det är ganska enformligt just nu. Alla inlägg är i stort sätt likadana så som: hej, idag har jag, imorgon ska jag. vi hör sen, puss! Inte för att jag tänker storsatsa på bloggen men det blir ju roligare att blogga och säkert roligare att läsa. Då tänker jag, vad ska jag ha för olika kategorier.. Typ: vardags, tankar & åsikter sen kanske nån till. Känner att det även kanske är dags att avslöja vem mr guld är. Haha tror att dom flesta vet men för er som inte vet.
men som sagt det med kategori ska jag tänka lite mer på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0