Min fredag

Hej på er!
Har haft i stora drag en mysig fredag, hade en håltimme idag på ca två och en halv timme, då kom älskling till skolan så bjöd han mig på lunch och fika sen gick han och klippte sig och jag gick tillbaka till skolan hade en lektion sen åkte jag hem. Har pratat med tjejerna idag, nästan alla fakiskt. Iaf bea jennifer, madde och syrran.
Va skönt att prata med dom, mina bästisar! iaf några av dom.
Kom hem, gick ut på baksidan och fotade lite fotade lite inne i huset också. Mys! Sakar dock min systemkamera!
Pappa skulle köpa en ny men det händer inte.. Men får vänta lite ska få en ny tv så jag ska inte klaga. Sen blir det ikea snart också. ska bara lista ut hur jag ska göra i mitt rum först innan vi åker.
Det ska göras om! Asnajs.
Har faktiskt pluggat lite idag också, religion. Roligt ämne rätt ny kurs även läraren men jag tycker att hon är bra så det ska inte vara några problem.
Ikväll blir det tacos med familjen mys! Har saknat dom. Bor i stors sätt hos älskling under veckodagarna då det är lite närmare till skolan. Så jag träffar inte dom så ofta.
Näe nu ska jag ta en lång dusch!
Hörs senare.





Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0