Vårkänslor!

Gick inte till skolan idag heller, känner mig inte helt 100 asså. Har fått massa ont i halsen under natten..
Så jag är hemma idag också. Vaknade vid 11 av att solen lös in i mitt rum tittade ut och såg en blå himmel. Riktigt mysigt! Visst det ligger snö kvar men den försvinner snart! Och det är inga minusgrader ute heller enligt min lur så ska det vara runt 2-3 grader ute, skönt! Imorgon ska jag till skolan, frisk eller inte. Vi har vandring med skolan, vet att många i klassen inte ska gå men jag tänker de iaf. Hoppas det är lika fint väder imorgon bara!
Vi ska dra ut till Sandemar och knata där. Jättemysigt där, hade oscar där förut och det finns jättefina travslingor som är flera mil som vi ska knata på. Så om vädret är bra tror jag att det kan bli rätt mysigt.
Sen skulle vi stanna och grilla. Sen gå tillbaka och sen är dagen slut, så är det lov. hur skönt som helst.
Mycket skönare än att sitta i skolan.

Men åter till mina vårkänlor, tog lite bilder när jag vaknade.

från mitt fönster:





från kontoret:



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0