Polisförhör

Hej på er! Fick ett samtal av polisen igår, det var ang min mamma.
Det har hänt igen. För er som inte vet får ni isf fråga orkar inte berätta allt som har hänt just nu.
Men dom ville iaf att jag skulle ta mig till Solna polisstation så fort som möjligt. Så jag och syrran som dom också hade ringt åkte så fort som möjligt. Vi fick gå på ett varsitt förhör. Syrran fick börja, hon satt där inne en lång stund så jag somnade i väntrummet. Sen var det min tur. Jag berättade allt jag visste.
Om han inte åker in nu vet jag inte vad jag ska göra.
Nu har jag gjort allt jag kan iaf, resten är upp till mamma och polisen..

Kommentarer
Postat av: marielle

Vad har hänt med din mamma? =/

2012-01-12 @ 11:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0