Massa massa jobb!

Hej! vet att bloggen är lite tråkig just nu men jag jobbar hela tiden! Den här veckan jobbar jag varje dag!
7 dar i veckan liksom, så det finns inte så mycket att blogga om. Har inte varit i stallet på ett tag heller. Men Emelie är ute i veckan så jag kan jobba ifred haha.
Idag jobbar jag 16-21 imorgon jobbar jag 16-22.15
och i helgen jobbar jag 7-16 och 8-12 så det blir sjukt nice lön nästa månad ;)
Sen fick jag två nya tider igår också, riktigt nice!
Kommer verkligen behöva pengarna då jag snart flyttar ihop med älskling i lägenheten! Det är bara  badrummet vi väntar på nu. Sen är allt klart! Ska bli skiiitkul!
Vi va på Ikea förra veckan och bara tittade men vi hittade så mycket fina saker! Hihi då är han inte bara min pojkvän, vi är sambos och familj, underbart!
Näe nu ska jag äta frukost!
 
 
Puss och kram
 

Kommentarer
Postat av: Sambon

Hej sambo, jag älskar dig!

2012-07-26 @ 16:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0