Mina 18års presenter

Hej på er! Har precis tagit lite kort på de jag har fått av mina nära och kära.
Har en present kvar och det är av mamma, ett guldhalsband! Ska bli kul! Använder bara silver så ska bli kul med lite nytt.
Men det här har jag fått iaf:
 
Av Storebror:
 
500:- på haninge centrum! Ska köpa småprylar till lägenheten!
 
Av syrran:
 
300:- på lyckås ridsport! Bidrag till ridhjälmen!
 
Av pappa:
 
 
Guldhalsband med mitt namn på!
 
Av Älsklingen:
 
1000:- på lyckås! Bästa!
 
Sen fick jag dom här också av bebis
 
Silver smycken!
 
Av morfar:
 
Skumpa!
 
Av farfar:
 
Snö
 
Av älsklings mamma:
 
 
Sen fick jag jättefina blommar och en krogrunda av Veronica!
 
 
Så! Jättefina grejer! Tack alla!<3
 
Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0