day 01 - introduce yourself

Tänkte att det här kan vara lite roligt då jag har fått lite nya läsare.
Nu ska jag verkligen försöka klara ut denhär listan!
 
Men iaf, jag.. Jag heter Alma Ekström och jag blir 18år om exakt en vecka!
Jag bor hemma hos min älskade pappa och hans fru och hennes barn. Vi bor i en stor gul villa i Tungelsta söder om stockholm. Men för det mesta så är jag hos min pojkvän. Men vi ska flytta ihop så snart har jag flyttat hemifrån också! Min pojkvän, Daniel är det absolut bästa jag vet! Han ställer alltid upp och är en riktig kanonkille! Ett riktigt kap helt enkelt! Vi har varit tillsammans i snart 5 månader, helt underbart!
 
 
Just nu har jag sommarlov men annars går jag i skolan i Handen ca en kvart med tåget hemifrån, nu till hösten börjar jag mitt tredje och sista år i skolan! Sen är jag färdig utbildad kock! Så jaa, jag läser Restaurang och livsmedel.
 
På min fritid så håller jag till i stallet, just nu tränar jag en unghäst på 5 år som heter Albin. Han är en riktig buse! har ridit honom i ca 3 månader nu och det funkar bra. Men håller på att leta efter en egen häst då jag saknar det enormt! Ska även öppna och driva stall till hösten och det ska bli superkul!
 
 
Jag spelar också bakset, tro de eller ej men det är sant. Många som ba: bakset? men aa det är sant. Just nu spelar jag i damlaget på hobbynivå men vi jobbar oss uppåt i serierna.
Men tidigare år så har jag spelat på elitnivå och varit ett av sveriges bästa lag. Riktigt kul, vi var på utlandsresor, spelade SM och massa andra stora cuper! Riktigt roligt faktiskt! Inget jag kommer glömma i första taget!
 
mig ser ni i mitten, svarta skor, till vänster!
 
vad mer kan jag säga, joo. Jag är yngst av mina syskon. Båda har flyttat hemifrån Anders och Anna heter som. Dom är som mina bästisar! Storebror och jag är väl mer tighta, men på senaste har jag och syrran också blivit rätt tighta. Roligt! Tråkigt att dom inte bor hemma längre, men dom är så stora nu så det är väl lika bra att dom bor där dom bor nu haha!
 
Jobbar gör jag också! På Coop i Hammarbysjöstad och som servitris på en cateringfirma.
Riktigt roliga jobb som även är välbetalande så det är riktigt nice!
Jobbade tidigare på Bk men slutade rätt snabbt då det var strul med löner osv!
 
 
Så, nu vet ni lite om mig iaf.
Nu ska jag sova!
 
Puss och godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0