Kingsland

Hello! Har varit med min fina vän Maja idag och hennes pojkvän! Vi åkte vill Lyckås för att Maja skulle köpa nya dressyrstövlar. Träffade Nicole där inne, vi ska rida tillsammas när jag kommer hem!
Men jag tittare runt, kollade på ridbyxor. Prövade även ett par svarta helskodda men tycker att helskodda är så obekväma! Känns fan som att byxorna sitter nere vid såsisen! haha!
Kollade även på pannband men va osäker på storlek så skulle komma tillbaka när jag vet.
Men jag köpte mig 3par Kingsland stumpor. Riktigt sköna faktiskt! Har på mig dom just nu, ska till stallet vid 7 tiden. Ska rida lektion för Veronica idag. Hon är grym på unghästar så det passar oss utmärkt!
Det blir dressyrträning idag då jag inte varit ute på nån vecka pga semester och jobb.
Maja ska även me så får se om det blir några fina bilder!
 
 
Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0