Vad jag önskar mig i 18 års present

Om exakt 8 dagar fyller jag 18år, helt underbart! Ska bli så kul!
Det är som sagt nästa Tisdag, men just då ska jag bara fira med familjen.
Sen på Onsdagen får vi se om jag drar ut eller inte. Men på Fredagen iaf ska jag ha lite folk hemma, vi ska grilla och föra. Sen får vi se om vi drar ut eller om vi stannar kvar hemma och kör på nån hemmafest! Då inte alla mina kompisar är 18 då så får vi se hur det blir.
Men det ska iaf bli jätteroligt!
 
Men dethär önskar jag mig i år:
 
 
- JW hjälmen, har inte blivit av att jag har köpt den. Får jag inte den när jag fyller år köper jag den när lönen kommer!
 
- Sen önskar jag min körlektioner så jag kan ta mitt körkort!!
 
 
- Pengar till en till tatuering
 
 
- Sen önskar jag mig presentkort på Ikea, då jag och älskling ska flytta ihop i en superfin lägenhet!
 
Sen massa småsaker såklart! Sånt som alltid är kul att få!
 
Puss och kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0