Vad väntas imorgon..

Hej på er, har suttit och försökt föra över pengar. Har eller ah, jag ska köpa lite grejer till oscar. men det står att clearingnumret är fel. Så jag pratade med hon jag ska köpa grejerna av så vi skulle försöka imorgon istället. Hoppas det funkar. Vill ha nya grejer! Ska ju även till hööks och hästbiten imorgon med maja och hanna så då blir det nya lindor och ett schabrak. Om det finns de jag vill ha.
Sen ska jag hem till mamma, vi ska äta middag och mysa.
På lördag vet jag inte än vad jag ska göra, träffa älskling kanske. Inte helt fel!

stilrent, har en likadant fast ett blått. Märkes schabrak för 298:- är inte farligt! Sen blir det troligtvis röda lindor till också!

Nu ska jag sova!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0