Ångest

Har ganska mycket ångest ang allt just nu!
Har hittat ett superfint sto jag vill köpa!
Men hon är 12 år känner att det är lite old asså.. Visst hon är sent inriden och håller på att hoppas in nu så hon är ju hel och fräch liksom! Men frågan är bara vart jag ska ha henne under sommaren. Ska kolla med dom på kalvsvik om dom har nån plats. Sen får hon väl stå i mitt till hösten.
Så det är nog inga problem, men problemet är att jag kommer nog inte ha råd att göra andra saker då.
Sen vill jag fortsätta rida albin och ta över honom samtidigt som jag vill ha hem oscar i höst!
men jag ska tänka lite på det!
Ska fortsätta hålla kontakt med ägaren till Ronja som hon heter!
Hon lät väldigt intresserad!



Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0