Stallet dags!

Hej på er! Sitter på tåget mot stallet, Sandra hoppar på mitt tåg om ca 20 min. Fan vilken resväg det är till stallet. Jag åker tåg i två timmar fram och tillbaka dom dagarna jag är ute. Men jag tycker att det är så värt det, jag älskar de stallet! Trivs nästan bättre där än vad jag gjorde när jag hade Oscar i mitt gamla stall. Inget fel på de stallet men känns bara så sjukt bra i lottas stall! Idag får jag se hur många hästar det blir hade inte tänkt att komma hem så jätte sent, har skola halv 10 imorgon, inte för att det är tidigt men, ska jobba efter skolan ett par timmar. Är i Älvsjö nu, exakt 32 minuter kvar tills jag är framme. Nu orkar jag inte skriva mer, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0