Vilken helg!

Vart ska jag börja? I fredags hämtade pappa mig från jobbet klockan 7. Vi drog in till stan och käkade middag. Sen skjutsade han hem mig till lägenheten. Emilia kom och hämtade mig där, jag fixade mig lite fort. Vi åkte till Ebba, förare sen körde Emilia oss till handen. Jag Ebba och Lovisa knatade in på Ollan. Vi drack och snackade skit. Sen kom Robin och Krilla. Trevligt trevligt! Jag drack två öl, en drink och en shott på Ollan. Mådde skitbra fram tills det stängde, då small det till. Fyfan har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Spydde som en gris mellan 2-4 på natten. Vi antog att någon har lagt något i mitt glas då jag mådde skitbra till skitdåligt.. Läskigt som fan, vaknade upp halv 2 igår. Hungrig som fan, Emilia hämtade mig efter jobbet. Vi drog och käkade. Sen drog vi till Emilia för att fixa oss lite, gick hem till niina där vi spelade ett drickspel dock så drack jag bara en cider. Fick inte i mig mer. Vi gick hem till Emilia vid 12 tiden. Somnade hos Emilia vid halv 2 tiden framför en Beckfilm! Nu sitter jag på tåget mot stallet! Hörs sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0