Mailat lite

Hej, har precis skickat iväg ett mail till oscars ägare.
Frågade lite hur det var med honom, om dom står kvar i stallet jag lämnade honom för ett år sen.
Om hon kan skicka lite bilder på honom, hur mycket han rids osv.
Ska kolla med henne om hon kan tänka sig att låna ut eller ev sälja till våren/sommaren.
Frågade inte de nu men ska kolla de när hon har svarat på mitt mail.
Hon brukar vara rätt snabb på att svara.
Känner att om han inte rids mer än 2-3 dagar i veckan borde hon sälja. För den hästen har kapacitet i både hoppning och dressyr, vilket är tråkigt att kasta bort genom att låta han stå eller ridas som skogsmulle.
Oscar är lätt en häst jag skulle kunna tänka mig att köpa!
Kan honom utan och innan, och jag älskar honom så sjukt mycket!
Varmblod eller ej, men i mina ögon är han världens finaste varmblod!
 
 
Puss och kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0