Igår och idag

Hoppade lite lätt igår. Det gick rätt bra, han är ju så sjukt svår i början. Men han blev riktigt mjuk på slutet. Gud va fin han är för att vara travare. Han vägrade två gånger på sista hindret men jag åkte aldrig av! Fick trycka över honom på sista sen hade han inga problem att hoppa det efter. Tränaren sa att han kan ha vägrat pga att det var rätt mörkt ute. Han såg inte så bra. Men jag är rätt nöjd med alla 3 provridningarna, ska ev pröva en till häst näsa helg!
Åkte hem igår åt lite paj och kollade i Ikeakatarlogen med älskling sen kollade vi på film sen somnade vi. Idag gick vi upp vid halv 10 tog en dusch sen drog vi till Ikea. Handlade ca två kassar med smågrejer bland annat: tv-bönk, glas, vanliga, ölglas och vinglas, skärbräda, skålar, bestick, underlägg, duschdraperi, en lampa, sen minns jag inte mer just nu. Ska tillbaka dit i helgen då ska vi handla soffa, soffbord,sängkläder och lite annat. Ikväll ska vi äta gott och kolla på film, vi har hela 7 månader dag! Jag och mitt hjärta. Helt sjukt, för ca 1 och ett halvt år sen dreglade jag sönder efter min gos och idag sitter vi ihop! Underbart! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0