Helgen!

Förlåt för dålig uppdatering men bloggar en del på teamrocksta nu för tiden.
Är på g till stallet nu, idag ska vi ridhusträna killarna! Haha försöker verkligen hålla isär bloggarna men ni får tåla att det kommer ett par rader hästsnack lite då å då.
Igår hade jag en mysdag med Daniel. Vi "firade" ett år igår. Tiden går så otroligt fort! Vi åt en jättegod frukost, mös i soffan, duschade till lugna favoriter, åt en kanonmiddag, sen på kvällen kollade vi melodifestivalen, åt chips och snackade en hel del. Mitt hjärta!
I fredags hade jag praktik, jobb 15-19 sen drog jag jag till stallet.
Näe nu är jag snart framme i jakan, hörs sen!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Mr

<3 :)

2014-02-07 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0