Nytt i hästgarderoben!

Ligger hemma i soffan hos Mamma och Peter. Fick presentkort av mamma och peter på Hööks idag.
Så jag passade på att beställa ett par nya ridbyxor och en Hv-polo tröja.
Båda i svart, går att matcha till allt!
Lär ju komma nu i veckan, hoppas de passar bara så jag slipper skicka tillbaka osv.
Imorgon äre stallet som gäller, sen ska jag även vara hundvakt imorgon och en vecka framåt.
Ska bli kul, har saknat att ha hund nu när min lilla vovve bor här nu för tiden.
Men jag ska även passa honom i två veckor då mamma och peter har bokat en resa till Vetnam, blir inte alls avundsjuk.. Eller inte. Kollade på bilder med mamma tidigare idag, fan va fint det är där. Thailannd släng dig i väggen!
 
 
Grymt snyggt!
 
Puss och kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0