På g hemåt

Äntligen är jag på väg hem, har bott hos Lotta ett par dagar, ca 3-4 nätter. Har varit kanon men ska bli skönt att få somna i min säng ikväll.
Gick bra i stallet idag, backtränade med Tord och Lotta som körde medans jag red. Kotten va rätt knepig idag dock, han drog iväg med mig en gång på översjönsrakan men det är sånt som händer om man rider en tickande bomb med ett tvådelat bett. Haha, måste nog byta bett på honom igen.
Jaja, iaf.. Är på väg hem nu. Ska städa huset, tvätta och laga matlåda. Pappa kommer hem på söndag. Har varit ensam i typ 2-3 veckor och det har varit sååå jävla nice.
Nä nu ska jag lyssna på lite musik, hörs!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0