Dom senaste dagarna

Hellu, tänkte berätta lite om de senaste dagarna, känns som att jag bloggar så segt nu för tiden.
I fredags så jobbade jag ju till kvart över tio (stängde butiken) åkte till Odenplan mötte upp Elin, Putte och hans kompisar. Åkte till kungsan där vi satt hela kvällen, drack vin och pratade! Kul med nytt folk.
Vid halv 2-2 tiden skulle Elin och jag dansa så vi drog in på dansgolvet och dansade och hade kul helt enkelt. Efter ca 5 minuter på dansgolvet märker jag att min telefon är borta. Elin ringer och smsar signaler går fram och meddelandet levererats men inget svar. Vi ringer igen och då är telefonen avstängd! Min kväll va förstörd, min mobil va stulen. Gjorde en polisanmälan, åkte hem till Elin och sov.
Dagen där på åkte jag till stallet, tog andra doppet för i år. Okej dopp å dopp, badade i typ 15 min. Sen åkte jag och Claes till jakan centrum där vi lyckades fixa ut en iPhone 5 till mig, helt underbart!
Åkte tillbaka till stallet tog massa fina bilder, sen åkte vi hem (jag Sandra och Ylva) till Claes och groggade. Och igår va vi som sagt på elitloppet. Har haft ett par riktigt bra dagar faktiskt. Nu är det rätt skönt att vara ensam ett par timmar innan man ska upp till skolan och skriva mitt sista prov i gymnasiet! Helt underbart! Bjuder på en fin bild på mig och Elin från i fredags! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0