Dagen efter montémåndag

Hej på er, sitter på spårvagnen på väg till jobbet. Jobbar mellan 8-16.30 idag. 
Har troligtvis ingen rast heller.. Så typiskt restaurang! Jaha.. Montémåndag  igår, vi fick rida ihop med sulkyhästarna igår, å de gick bra! Inga konstigheter där. Hade morgonfodring med Lotta i morse, sen släppte hon mig vid tåget. 
Åker direkt hem idag efter jobbet, är verkligen inte redo för en till arbetsvecka.. Jobbade hela helgen, ledig igår sen ska jag jobba tis-fredag. 
Fyfan.. Går upp 6 varje dag, till och med på helgerna haha. Gud vad jag klagar, är liksom inte alls glad över att jag har ett jobb haha. Jo visst är jag de, men det är lite.. Nja får se hur länge jag stannar på Skansen. Nu ska jag snart kliva av här.. Vi hörs, puss och kram 
Bild från igår 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0