Då har man två dagar ledig framför sig!

Äntligen fredag! Ska faktiskt bli skönt å vara ledigt, har jobbat 13 av 14 dagar nu. Men känner mig ändå inte helt slut. Självklart är jag trött, men veckan har inte varit så tung som jag trodde att den skulle bli. Kanske för att jag har tänkt positivt? Allt blir verkligen så mycket lättare om man tänker glada tankar. 
I helgen har jag faktiskt ingenting planerat, än. Har haft lite planer om jag ska åka ut till Rocksta och hämta resten av mina grejer. Ska självklart träffa min fina pojke men de är standard på helgerna! Orkar faktiskt inte planera något då jag faktiskt inte vet om jag kommer orka, kanske bara vill ligga i sängen hela helgen. Vore sjukt skönt! 
Nu ska jag kolla ett avsnitt prison break innan jag tar en dusch och blir människa igen! 
Slänger upp lite bilder från idag: 

Dulle myser i vårsolen

Goggi 

Juste, idag invigdes nya boxen! 
Mycket har hänt i veckan! 



Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilka sötnosar :)

2014-04-05 @ 07:02:17
URL: http://sarahhgberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0