Dagen

Hej på er! Kom precis ut ur duschen, blir till å slagga med blött hår inatt.. Kommer ha ett fågelbo till hår imorgon när jag vaknar, hate it! 
Dagen har varit bra, den har faktiskt gått undan, började med å sätta våran praktikant i jobb, sen mockade jag, fixade Elvis inför ridningen. Gjorde klart min sektion, mockning, vatten, foder. 
Lunchade hästarna, vattnade ridhuset, tvättade/badade zindra sen tog vi in hästarna. Imorgon kommer de efterlängtade skrittbandet!! Ska bli sjukt nice. Imorgon är det även pelleträning, om jag hinner så slänger jag upp morgondagens övningar imorgon efter jobbet. Nu mina kära vänner ska jag sova, ha det bra och sov gott! 
Puss och kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0