Kära Rocksta gård

Idag va jag tillbaka, efter ungefär 4 månader. Gud vad jag har saknat de! Det va faktiskt mitt hem i ungefär ett års tid. Lotta, djuren, och mina stallkompisar. Det betydde/betyder mycket. Tror faktiskt att det är viktigare för mig än vad jag kan anta. Säger man så?? Aja, ni förstår säker. Haha! 
Fick umgås en dag med Lotta och djuren. Uppskattar det verkligen. Vi har pratat å pratat, minnen och känslor. Nu känner jag mig lättad, mer än vad jag trodde att jag skulle göra. 
Fick som sagt träffa djuren igen, så himla roligt. Mina snuttisar<3
Ni tänker säkert vad som händer nu och hur framtiden ser ut. Men ingenting är bestämt, jag sa de själv idag att jag gärna kommer ut och hälsar på nån gång här och där men sen får man se vad som händer. Time will tell helt enkelt. Men som sagt, uppskattade verkligen dagen! 
Det va som mamma sa: Lotta gav mig drömlivet jag alltid har velat ha. True, men ibland måste man göra de tråkiga och inse att verkligheten är mer än bara hästar, tyvärr. 
Nu ligger jag i min säng med ett leende på läpparna. Pustar ut.. 
Idag är jag ännu mera lycklig än vad jag va imorse när jag vaknade. Att så lite kan göra så mycket! 
Ha det bra mina kära. 
Slänger upp lite härliga Rocksta bilder! 
Puss och kram 










Kommentarer
Postat av: Elin Nilsson Walldén

Åh vilka härliga bilder! Kul att bada med hästarna :)

2014-04-08 @ 20:56:03
URL: http://nilssonwallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0