Alla hjärtans dag

Idag är det den där dagen, då alla är så gulliga mot varandra. Men frågan är varför det bara är en dag om året. Borde man inte vara gullig alla dagar? 
Jag försöker iaf vara ett litet hjärta alla dagar om året. 
I år är det vårat 3år tillsammans, alla 3 åren har börjat helt olika. Mycket som händer mellan åren. 
Är glad att få fira med honom iår igen, det känns så himla bra. När jag vet att jag är hans hjärta. Jag kanske inte är så dum ändå! 
Hoppas ni får mycket omtanke av dom ni tycker om, och inte vara idag utan alla dagar! 
Jag bara älskar bilden! 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Håller helt med dig!
Liksom det betyder ju mera att göra en fin middag eller nått en helt vanlig dag på året.
Jag visste det! Kände på mig det från början att ni skulle hitta tillbaka till varandra men sa aldrig nått för är inge bra på sånt seriöst snack. så har gått runt o hoppats/längtat o sen när du skrivit att du träffar nån började ja misstänka men vart inte helt säker :P ååh glad för din skull nu :D
puss på dig Alma! <3

2014-02-14 @ 22:33:38
URL: http://www.nattstad.se/fannyrickardsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0