Vill du ha avlastning? Eller söker du kanske fodervärd?

Tänkte faktiskt att jag skulle lägga ut något annonsliknande här på bloggen. 
Söker du eller vet du någon som vill lämna ut sin häst på foder? Kanske lite avlastning vore skönt?
1-2 dagar i veckan? Eller lämna ifrån dig helt. 
Då jag har börjat jobba på en anläggning här i Tungelsta så kom tanken upp om jag skulle stalla upp en häst via jobbet. Har inte kollat med dom, men då andra har fått förfrågan (dom som har egna hästar) så borde det inte vara något problem. 
För min spelar det ingen roll vad det är för häst, läromästare eller unghäst spelar ingen roll. Dock vet jag inte hur det funkar med hingstar. För mig är det inget problem.
Trav eller hopphäst spelar heller ingen roll. 
Tar ca 5 min med transport till stavs travcamp där man kan träna i lag. Sen har vi galoppbana på anläggningen där "alla" rider. Grannstallet är ett travstall där det finns travslingor med flera backar!
Så söker du? Eller vet du någon?
Tveka inte på att höra av er, alla typer av förslag är välkomna. 
Som sagt öppen för förslag. 
Vill du inte stalla upp din häst hos "mig" så kan jag tänka mig att åka. 
Dock inte allt för långt och allt för ofta! Men iaf 1-2 dagar i veckan ska jag få ihop. 
 
Maila till [email protected]
Eller smsa/ring 
Arbetar mellan 8-13 och 16-17ca Måndagar-Fredagar.
 
Lite olika bilder genom åren.
 
Evning time, 6åring. (prvridning)
 
Evning time.
 
Varmblod - Ädla Oscar (gammal foderhäst) som jag utbildade själv.
 
Varmblod - Travkungen Majesty Of Rock som jag dressyrtränade bla. Red även hans yngre bröder!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0