Härlig fredag!

Tjäna, börjar med att säga att jag har haft en kanonfredag faktiskt. Det gick bra på jobbet, gick hem till faster i skärmarbrink tog en dusch å fixade till mig. Gick till Globen och mötte upp mr vi gick till jobbet, åt och drack ett glas. 
Sen gick vi på bandyn. Bajen förlorade men de va kul å se matchen, nästan 12 tusen som va där så stämningen va det inget fel på. Nu ligger jag här i badet ska snart gå upp, jobbar imorgon. Men börjar 10 så får sovis iaf. Skööönt, har jobbat 9 dagar i rad nu. Längtar till lönen måste jag säga. Nä nu är det för varmt, ska duscha av mig den gå upp. 
Puss och kram på er! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket jobbar du egentligen? Är du aldrig i stallet längre?

2014-01-15 @ 17:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0