Myser

Myser i min ensamhet idag, lugn musik, te, tänka ljus. Kan man få bättre avslut på en toppenhelg? 
Igår va jag och Mr inne i stan hela dagen, de ända jag handlade va ett hästtäcke, ett bara för att. Men det va rea och jag kunde inte motstå. Det skrek Alma om det haha! Ett innetäcke, 300g för 250:- ordinarie pris 800:- vem kan säga nej till de? Jävligt fint va det oxå. 
Har dock ingen häst som kan använda det för tillfället men det får läggas på hög ute i förrådet som alla andra grejer. 
Imorgon är det jobb som gäller, ska bli kul. Det är kul å jobba, då vet man att den 25 blir en bra dag! La undan en bra summa denna månad, hur kul är inte de? Detta kommer verkligen bli mitt år, på alla plan! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0