Nytt år, nya tag

Eller vad brukar man säga? Vacation is over, sov typ 4 och en halv timme inatt och nu ska jag jobba 13 timmar. Bra start haha. 
Sitter på tåget mot jobbet iaf, tog faktiskt på mig träningskläder när jag vaknade imorse. Tänkte springa hem från västerhaninge efter jobbet. För jag vet en som aldrig kommer träna om jag får lägga mig i soffan efter jobbet haha. Lika bra å få det gjort liksom. 
Firade nyår med mr guld, bara vi två. Vi åt mat och drack gott, myste i soffan hela kvällen. Igår latade vi oss bara. 
Har faktiskt inga nyårslöften iår, men har däremot mål med 2014.
- ta min Montélicens 
- få en fast anställning på blues 
- börja spara pengar (på riktigt) 
- resa 
- hålla fast vid träningen 

Ganska bra mål, tror inte dom är för stora heller :D 
Vad har ni för löften/mål iår? 



Ser ni min nya frisyr, kort som faaan ;) 
Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0