Då va denna dag avklarad!

Trött som vanligt, kan säga såhär att jag sover innan kvart över tio nu för tiden.. Känner mig sjuk tråkig, men fan va bra jag sover på nätterna, mockar i snitt mellan 4-5 boxar om dagen, väger ca 20-30 höpåsar om dagen, rider nån häst, fyller vatten, har både ut och insläpp kl 7 och 16. Det är långa dagar. Men mina arbetskamrater är kanon! 
Idag åkte Lovisa och jag hem och hämtade hennes hästar på lunchen och red i ridhuset på jobbet. Red både hennes unghäst och den äldre. Fick mycket "beröm" när jag red unghästen som ska vara ganska knepig enlig henne. Men han va verkligen min typ av häst, lätt och känslig! Love it! 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0