Jag kommer aldrig sluta tacka er.

Återigen, ni är helt underbara. Har fastnat lite ang inlägget jag skrev i måndags. När jag först hade publicerat de så ångrade jag mig. Jag ville radera allt. Det kändes som att folk skulle påpeka att jag bara ville ha uppmärksamhet. Att folk tror att det bara handlar om att få fler lärare här på bloggen. Vilket inte stämmer alls! 
Det är bara två personer som har varit negativa ang detta inlägg och er vill jag aldrig mera se! Jag är inte arg, men vill bara inte ha några idioter i min omgivning. Jag klarar mig utan negativa personer, det är don positiva jag kommer spara på! 
Jag trodde aldrig (som jag skrev igår) att det skulle vara såhär mycket folk som faktiskt brydde sig. Speciellt inte så många som jag inte kände. Fick ett fint meddelande av en kille inatt 03.17 
Att folk ens tar sin tid? Är chockad, ni alla är underbara och jag kommer aldrig nånsin kunna tacka er alla personligen hur mycket jag än vill. 
Detta betyder så otroligt mycket, vill bara att ni ska veta det. 
Jag har pratat ganska mycket med nära och kära dom senaste dagarna och jag har insett att det faktiskt är dags, igen att ta hjälp och prata med någon. Jag tror aldrig att någon kommer kunna svara på alla frågor som bollar i huvudet. Men bara få prata av mig. I dagsläget är det så otroligt mycket frågor, jag vet inte ens vart jag ska börja. Hur hittar man en person i Thailand? Vill hon ens bli hittat? Detta skrämmer mig så otroligt mycket. 
Inatt vaknade jag flera gånger, jag undrar hela tiden vad min mamma gör. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0