2015

Vart ska man börja? Tanken är att jag ska/skulle skriva om 2014 oxå. Vi får se om de blir av. 
Detta år kommer antagligen springa förbi, mycket som ska hända detta år. Jag ska flytta hemifrån, ta mitt körkort och imorgon börjar jag på nytt jobb. 
Detta år ska jag prioritera mig själv! Jag tänker inte låta mig utnyttjas av andra människor och jag ska själv inte utnyttja andra människor, vilket jag vet att jag är väldigt bra på. Men som sagt, jag ska prioritera mig, mitt liv. Låter kanske lite egoistiskt, men det är fan dags! 
Nu börjar jag mitt vuxna liv. Nytt jobb imorgon, dags för att hitta en lägenhet, blir lite utseende förändring detta år oxå! Ska bli kul med nytt! 
Utöver alla "viktiga" saker som ska ske i år så ska jag även resa, funderade på om man skulle dra en rövarresa en gång för alla. Eller om man ska dra en slappsemester. Varför inte göra båda? Vi får se. Jag ser ändå fram emot 2015. Många dörrar som ska öppnas! Hoppas det går vägen. 2013 va ett det värsta året i hela mitt liv, förra året va mycket bättre så varför skulle inte detta år bli magiskt? Dom tre senaste månaderna har jag ändå känt att livet blir fan roligare och roligare för varje dag som går. Nu kör vi, 2015.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0